Tillbaka till verkligheten

Efter en som vanligt helt underbar helg med min flicka så är det dags att åka till skolan igen. Verkligheten är dock lite bittrare än vanligt för jag är förkyld och kan knappt prata. Känns som jag har produktionen hos en mindre bomullsfabrik i halsen. Jaja, could be worse...
Flickvännen mår tyvärr inte så värst bra heller, jag gillar verkligen inte att se henne gå, speciellt när hon är dålig. Även fast jag får se henne snart igen så tar det emot. Men det är väl något jag måste vänja mig vid.

Hon har äntligen startat sin blogg btw, som finns här.

I övrigt så flyter saker på ganska bra. Jag har märkt att jag fortfarande har lite skolarbete som jag inte tagit mig tid att göra. Shame, shame and lots of shame on me. Men det finns tid för, jag har idrottslärarpraktik på Didaktus i Jakobsberg just nu, så jag ska nog kunna ta mig tid.

Snart (5 dagar) dags för helg igen och då är det Cirque de Soleil!

Kommentarer
Postat av: Surfaren

Aww, så du (eller ni) har också drabbats av "nåt som går". Det är för illa att man ska behöva vara sjuk ibland...

2007-09-25 @ 22:40:57
URL: http://surfaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0