Ny termin, jobb, flytt... och sånt.

Skönt att allt jul och nyårstjofräs är slut för i år. Nu kan man se fram emot vår istället :D

Jag börjar först på onsdag med praktik på Didaktus i Jakobsberg. Ser fram emot det, mycket på grund av sköna elever och en klockren handledare. När praktikten är slut ska jag med flickvännens familj på skidresa. Låt oss säga att jag inte klagar på läget.

På tal om älsklingen ja, hon fick tag i ett nytt jobb idag. Stort grattis ditåt! Jag har verkligen sett fram emot att hon ska få jobba med något som hon gillar och det här ser ljust ut.

Sen har vi föräldrarna ja, mina kära föräldrar som packar och plockar för att få ihop allting som ska ner till deras nya hus i linköping.

Får se om jag skriver mer senare, nu ska vi pyssla.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha vad roligt. Jag hade en gympalektion med dig. Vad man hittar när man googlar på sin skola..

2008-06-05 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0